FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT

VERKLIGEN VERKLIGEN FÖRLÅT FÖR DET URKASSA UPPDATERINGEN!!

Varken min mobil eller kamera har fungerat och jag har helt enkelt inte haft någon tid alls över för att blogga.
Min mobil är förhoppningsvis klar till imorgon, finally.
Annars har det faktiskt inte hänt så mycket. har pluggat, tränat en massor, och faktiskt hållt mig ganska bra med den nyttiga biten!
I helgen blev det inte riktigt något festande (har inte lust för sånt längre.. gud vet inte vad det är med mig!)
I fredags var jag med min Fuling Emmie och vi gjorde inte så mycket annat än att PW en timme, och kollade film med hela familjen Nordin haha. Vi bytte även ut chips och dipp till grönsaker och dipp och det var faktiskt riktigt gott!
igår hade vi överrasknings tjejmiddag för Jennie, hon anade ingenting och trodde att vi skulle på bio och äta på haket med brudarna men IKKE! det blev 25 tjejer som stod o väntade på att hon skulle ta av ögonbindlen och överrska henne med grillmat och en massa god saker. mums.
och eftersom att det var lördag så fick jag äta! :D
idag vaknade jag upp hos Sarisen men åkte direkt med Sam hem till henne och pluggade, fick inte super mycket gjort men vi tar igen det imorgon.
mamma hämtade mig runt halv 4 och iväg på barnkalas hos min kusin -.- haha såklart blev jag favoriten eftersom att jag va ''stor'' haha kul att vinna tävlingar när man inte behöver kämpa för det. elakt av mig menmen!
men nu har jag varit hemma ett tag, och fått ett samtal som jag inte alls ville få.. fyfan vad jag suttit och gråtit nu.
ibland bara hatar man livet
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0