TRUTH

Nu ligger jag ÄNTLIGEN i sängen!
Dagen börjar som sagt hos Johanna.
Matchen var dock ingen höjdare då det blev vinst till FEL lag, och HDFF förlorade med 3-0. Men det var ändå okej för ni spelade super duktigt!
Åkte direkt till Emmie efter matchen och vi satt o snackade som vanligt om allt och lite till. eftersom att hon va i Spanien och tyvärr inte hittade sån bikini jag ville ha så va hon ändå så omtänksam och tänkte på mig!
hihi hon köpte två riktigt snygga armband och jag blev super glad!
efter det så fick vi idéen att GÅ in till stan från oss.. vilket är SKITLÅNGT!
Vi gick in på Willys som är på vägen in och köper chips och gifflar och MOT STAN!
haha "gå picknick" hade vi och FY FAAAN vad kul vi hade!
Det tog en och en halv timme men det var nog den galnaste och absolut mest skrattfyllda timmen i mitt liv! hahahah ni skulle bara veta vad vi gjorde asså..
när vi kom in till stan så kom Måns och en annan okänd kille o då va vi med dom en stund. kul? neej.. glädje förstörare på hög nivå! menmen man kan inte älska alla.
blev även intervjuad av en liten tjej idag på väg till matchen som gjorde ett skolarbete, super söt och gjorde dig på jätte bra humör. det var typ frågor som "har du tappat alla dina mjölktänder?" och "är du en prinsessa?" awwe dör lite!
god natt på er nu finisar!

LOVE ZINAALLAIDDIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0