SJUKT IRRITERANDE..

sJukt irriterade när inlägget nedan skulle kommit upp runt 12 idag men kommer upp nuu?! ååh vad sur jag blir!
Men som
sagt åkte jag till Sam där Johanna var, vi kollade lite VD och sen gick vi ut o sprang.. eller det blev mest att powerwalka men det är bra det med!
vi gick ända till Laröd faktiskt, och genom pålsjöskog också.. Gud vad mysigt det var!
När vi kommit hem helt döda så har jag VÄRLDENS skoskav som jag bara vill dö av, kan typ inte gå och det gör sjukt ont!
Johanna åkte hem men jag o sam fortsatte med VD tittandet. mys mys.
nu har jag precis duschat o nu är det nanna kudde som gäller, Godnatt och sov gott!

LOVE ZINAALLAIDDIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0