MOLLY NOVA

Hejsan hejsan!
nu ligger jag äntligen i säng.
Efter skolan stannade jag kvar en stund men det dröjde inte länge innan jag o sam åker hem till Amandas gamlemormor och äter!
när vi varit där en stund åkte vi snabbt vidare till Amanda där vi proppade i oss otroligt mycket godis.. fattar inte hur vi pallade! det var verkligen mycket!
menmen, det blev ingen träning för mig idag.. valde istället att kolla på Molly Nova. Elinebergskolans musikal, och det var såå värt det! den var sjukt bra och alla var super duktiga. RIKTIGT GRYM!
kom hem för ungefär en timme sen, och den timmen har varit en gråt stund med mamma. ååh vad skönt att bara få ut allt inom en! det behövdes verkligen. Mår genast bättre och tänkte sätta på ett VD avsnitt att somna till!
Godnatt.

LOVE ZINAALLAIDDI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0