Its My turn to torture you.

Förlåt har inte alls bloggat på mer än en vecka!!
Men har det allmänt väldigt stressigt just nu och har inte alls mått bra på sistone.
Men kör en snabb överblick på veckan som gått.
Förra lördagen bara mös vi hos Sara, skulle träffa några men vi orkade inte.. Så typiskt!
Söndagar är pluggdagar.. Och ingenting roligt har hänt under veckan mer än att jag furat och johanna var och skuggade i Malmö procivitas! I OSKAR ZIAS KLASS!! Ja jag höll på att dö.. Tro mig!
I fredags blev med förfest och basement som slutade i kaos tänker inte gå in på mer detaljer då det fortfarande är lite känsligt. -love you sammie.
Igår var jag på födelsedagsfest hos Ali, inte min typ av folk riktigt men jag hade trevligt ändå.
Åkte ner i stan för att fika med Jonte och Anton, jag vet inte hur, men på något sätt fick dom mig att följa med till gibbzone (skjut mig!!). Som tur var så var vi bara där en stund och sen åkte hem.
IDAG ÄR DET PLUGG! Yeeey!
Nej men helt seriöst.. Fan vad jag är skoltrött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0