som vanligt.. alltid mig. låt mig vara istället!

Helt sjukt att allt dåligt alltid ska hända mig, precis som om det vilar en förbannelse över mig!
alla problem bara dras till mig som om jag vore någon jävla magnet..är så arg och ledsen nu att jag bara vill att mamma ska komma hem så jag kan gråta ut med henne, min älskade älskade mamma..
personen som alltid förstår mig oavsett vad och aldrig vänder ryggen till.

kommer även stänga ner bloggen.. igen.. eftersom att det är precis som jag sa, folk utnyttjar bloggen för att kunna snoka på mig.
jag försöker ibland vara så ärlig som möjligt här vilket kan bli alldeles för fel.
det folk inte fattar är att jag skriver blogg för att kunna kolla tillbaka sen när jag är äldre och kunna minnas.
det kan jag inte om ni hindrar mig från att skriva vad jag känner och vill skriva!!
JAG NÄMNER JU INGA NAMN!!!!
ååh jag blir knäpp.. för vet precis hur det kommer bli.. det kommer bli precis som i 8an, snälla gud rädda mig från helvetet..
imorgon ska jag i allafall till rektorn och få ännu en ''talk'' som jag tidigare fick av min mentor.
och om ni läser detta.. som ni förmodligen gör.. förlåt om jag råkar säga en smula för mycket, men det är trotts allt en privat vardags blogg ni är inne på.

- hoppas gud är på min sida imorgon, eftersom att det verkligen inte gick som det var tänkt på klassfotot, fan!

det sämsta med detta är att senast igår satt jag och berättade för min familj hur bra allt gick för mig och hur allt rullade på precis som det skulle, hur glad jag var över att jag är jag och allt jag har! jag verkligen uppskattade allt, och nu vill jag bara skjuta mig själv.. tänk hur folk kan stampa ner en människa rätt ner till botten.
men så är det väl alltid, man är aldrig tillåten att vara glad och ha det bra förlänge..
''grattis ni lyckades, är ni glada nu''??





Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Kika gärna in & delta i min veckans blogg tävling, drar 3 vinnare genom slumpen som även får stå i min meny 1 vecka. Vad har du att förlora? GO FOR IT !! :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/september/veckans-blogg.html#comment

Kram♡

2012-09-10 @ 16:24:24
URL: http://linnhahne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0