SKA BÄTTRA MIG

Förlåt för att jag inte bloggat, finns inte så jätte mycket att skriva.. Vi har musikprojekt i skolan, när vi slutat åker jag hem till min kära mormor och sen är ute och springer eller powerwalka en runda. Igår hade jag världens mysigaste dag som tillbringades med mitt lilla äckel Sophie! Hon hjälpte mig fixa min mobil som jag råkade låsa... Sen var vi ute på pw i regnet, när jag varit hemma och duschat och grejer så återvände jag till min kära granne. Vi hade det super mysigt med kessela, bär och film!
Idag ska jag umgås med Furrisen, super längesen jag var med bara henne så det ska bli hur skoj som helst!

-godmorgon förresten!


  
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0