PARTY CRASH?

Haha vad världen är orättvis.. Och vad folk är dåliga på att ljuga.. Och vad folk väljer status före kompisar.. Usch!
Ja fest och fest.. Har nog inte varit på någon lyckad fest på evigheter känns det som.
Visst satt med lite trevligt folk.. Dock är vissa så extremt skämmiga, men det är deras ensak!
Jag åkte lite tidigare just för att det inte riktigt blev en jätte lyckad kväll. Kan det bero på att min furrsi inte kom med??
Måste vara en stor anledning i allafall!
Men har ju inte bara haft det dåligt, kvällen började med en "incident" (haha Sophie och samie) och sen hade jag och Sophie vår egna lilla förfest som flöt på som det skulle haha!
-som sagt, kvinnor har sin plats i köket.. Ja jag gjorde en massa mackor åt de stackars hungriga pågarna.

Nu sitter jag på bussen och ska hem och sova! Ska bli så skönt att sova ut. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0