LYCKAN

Hej snyggisar!
Igår hade jag världens bästa dag, tråkigaste skoldagen men som räddades av att jag va med Fursen hela dagen. Jätte härligt! När jag kommit hem så körde jag och Sis zumba och tränade mage. FRESH!
Idag var skolan helt okej, slutade med att jag fjäskade till mig en biljett till Svergie- Kina matchen imorgon. Efter det stressade jag hem till Fur då jag som är så snäll följde med henne och kollade på när joj spelade match. Det slutade med att vi åkte och beställde pommes och satte på Leaglly blondie1 och 2!! Sjukt längesen jag kollade på dom.
Nu ligger vi och halvsover.. Ja redan!
Men måste vila ut, har inte somnat innan 00.30 på hela veckan, skärpning skärpning!
Godnatt och sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0