köp ett liv

 Det blev ingen mer bloggning igår, tänkte inte alls på det faktiskt!
blev med tvingad till MC med sophie och sen var vi hos mig en stund, mys mys.

idag gick skolan bra, känner mig lite friskare också för den delen!
stör mig dock på vissa respektlösa människor som gör så otroligt pinsamma saker och sen skyller skullden på mig?
asså helt seriöst, köp ett liv.
men allt detta lönade sig när vår förra mentor kom in i klassrummet med en massa massa massa fika åt oss!
haha proppmätt åkte jag hem och nu sitter jag fast klistrad framför tv'n så.. hejdå till matten jag skulle jobba klart med idag..
vill även ut o springa idag! sjukt taggad, så ska försöka tvinga med Sophie att springa en runda i parken med mig

-saknar dansen, men snart börjar det igen för mig!

.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0