GIRLPOWER is the best power.

 Ingen direkt enkel sak att få upp mig och Johanna imorse efter att ha chatroulettat ett bra tag igårkväll!
skoj som vanligt, och självklar är den elaka biten bäst där vi låtsas som att vi inte vet att dom hör oss och säger en massa elaka saker om dom, haha sjukt hur man kan underhålla sig till det.

Inventeringen på ICA var skitroligt och såklart är Furrisens förtjänst! sjuk människa hon dära..
Efter inventeringen blev det raka vägen hem, då jag halv sov hela vägen på bussen och sen kastade mig i säng när jag kom hem, såå skön känsla! somnade inom 3 minuter och sovett bra tag.
Nu har jag precis kommit ut från min långa härliga dusch jag förtjänat, och tänkte sätta på en film eller något.
JA DET ÄR LÖRDAG, men kan verkligen inte göra någon idag med den mensvärken jag bär på!!
+ att jag börjar ju som sagt bli sjuk, och nu har det brutit sig ut ännu mer. Så tror det är bra med en vilodag för mig, särskillt eftersom att HÖSTENS första dag är här!
ett officiellt bye bye till den lilla men härliga varma sommaren vi haft.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0