FORGET IT

Dumheter, jag ska inte alls ta bort bloggen!
var upprörd vid gårdagens inlägg och jag har ångrat mig, jag ska inte alls ta bort bloggen.
idag var det verkligen en bra dag för mig, var hur pigg som helst och på sjukt glatt humör.
förutom att jag varit hos optikern och fått beställa glasögon (ååh nej) såhar jag städat ochpluggat hela dagen!
känner mig som en riktig nörd.. tandställning, glasögon, och plugghumör! haha ojoj.

har faktiskt känt mig som en helt annan människa på sista tiden, varit glad och positiv till allt (förutom igår)
och det känns som om allt känns mycket lättare nu.
nu kan jag lyfta högt på huvudet och säga love life.
skulle egentligen träffa Emmie en stund nu på kvällen, men fick en riktig huvudvärk så det blir att stanna hemma och mysa med familjen.
-take care of you




 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0