ett sent godmorgon!

Godmorgon allesamans, ja nu börjar faktiskt min morgon..
lyckades hålla mig uppe till 05.30 fast jag nästan sov den sista timmen, VAR ALLTSÅ UPPE ETT HELT DYGN!
när jag vaknade kände jag mig jätte trött o tänkte ''ååh klockan är säkert 9 eller något''.. men nej klockan var 15.02!
hur kan detta vara möjligt? jag.. sova länge? haha nu blir Fur stolt över mig!

och förresten, åkte till Cajs där brudarna väntade igårkväll, vi gick som vanligt upp till bogge och vissa släppte mer loss än andra.. mm mer loss!! hahaha.
mådde sjukt dåligt och kände att de inte alls känndes bra att sova där, så jag åkte hem på kvällen och som tur va träffade Noel så han kunde vänta med mig på bussen i mörkret.

nu ser jag att mamma dukat fram och gjort mackor till mig, men bloggar väl senare!



fur, kommer du ihåg Mars månad? hihi :*






Kommentarer
Postat av: furreeeeeeeeeee

of course i do!!! Love you bestie

2012-09-02 @ 18:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0