DUCK.FACE.DAY

Kvällen började bra då Tintin kom till mig och väntade in furat, vi fixade oss, lagade mat, och hade allmänt skoj.
(samt kvarlämnade blåmärken av Tintins boxningsmatcher mot mig..)

absolut segaste festen någonsin vi lyckats få för oss att gå på, kanske kan det bero på att det inte alls är folk jag hade valt att ''umgås'' med eller så bara var det en slump att den inte blev lyckad.
Vi blev bjudna på en annan fest alldeles i närheten där det iallafall lät vara 100 gånger roligare då vi gick förbi för att ta bussen, vi valde dock att åka hem och inom mc ofc!
inte riktigt hungriga eftersom vi hann gå och hälsa på Isabel en stund, och åt upp halva huset!
tre trötta tjejer kastade sig i sängen och vaknade lika trötta, cajsa åkte hem direkt på morgonen men jag o fur försökte i allafall plugga.. men nu när hon åkt ska jag plugga på riktigt!
två läxförhör imorgon.. SAMT SKOLFOTO!
-snälla snälla snälla gud, låt mig bli bra på detta skolfotot!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0