That crazy little thing we called love

Igår var jag ute och åt kebab med Ali och hand lillasyster! Haha det behövdes.. Har inte ätit något sånt hela veckan jag var sjuk ju!
Sen satt vi barnvakt igår, jag furat Cajsa och Johanna.. Eftersom att barnen sov så blev det en vanlig snackstund med mina älsklingar. Idag har jag varit med om en massa.. Alldeles för mycket!! ÅÅH HATAR IDIOTISKA MÄNNISKOR!
Sen var jag och Cajsa och hämtade Ella och Emil från dagis, sen dess har vi baaara myst för fullt till Bamse med pizza och lite nya ord, har nämligen lärt dom säga TUTTE så det springer vi runt och skriker här hemma haha!

- ikväll är det sirocco som gäller, nu kör vi tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0