LÅNGT INLÄGG, SORRY FÖR DÅLIG UPPIS

Har varken haft tid eller särskild lust att blogga men nu tar jag dag för dag, och försöker vara ganska kortfattad!
Lördags; Vaknade med dåligt humör som snabbt vände när jag mötte upp Furat i stan, vi kollade rundor en massa men hittade inte mer än en sjukt snygg bh och ett iPhone skal. Cajsa kom ner för att fika med oss, och det blev en chailatte på Espresso House. Vi åkte hem till mig och var där ett tag, Cajsa och furat gick ut med Atheena men det orkade inte jag så jag stannade hemma och Philip kom. Mina kusiner var också på besök och vi lekte en massor med dom.. Ja ni vill inte se hur mitt rum såg ut efter det besöket!! Furat och Cajsa kom igen och Philip gick efter ett tag. Johanna kom senare på kvällen och Studsikingarna (som vi kallade oss i 4an) hade en alldeles egen myskväll.

Söndag; Det skulle vara en pluggdag med Philip men blev mer en "pizzakäkande framför tvn" dag! Men det är ju trevligt det med.

Måndag; träning och en massa plugg..
Tisdag; Slutade efter lunch och Fick Ali att följa med mig till tandläkaren! Därefter var jag i stan hela dagen samt fikade/åt heeela dagen men furat, Cajsa, Johanna och Emmie!

Idag, åkte hem så fort som möjligt efter att jag varit och simmat.. Furat och Johanna gjorde mig sällskap och vi pluggade lite. Nu sitter jag hos min fina syster efter att ha haft snack stund med mamma och syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0