Whoop whoop

Ojojoj sämst uppdatering på hela veckan, men har inte gjort så mycket förutom att festa och ha kul med mina fina kompisar!

Tisdags; hade så sjukt roligt på sirocco, dock halvdålig musik men i slutet kunde man bara inte sluta dansa!! Bäst var det, älskar mina tjejer fett Mycket!

Onsdags; linneas födelsedags fest!
Hade det super trevligt och tyckte det blev en rätt så lyckad fest, hade jätte roligt. Klädde ut mig till polis och blev helnöjd faktiskt!

Torsdags; var med Isabel och snackade ut en massor, ni skulle bara veta vilken knasig situation vi sitter i! När fur och cajs kommit hem från träningen så gick jag över till dom och kollade film och allmänt mös med mina flickor.

Igår; sov hela dagen, och sen åktejag hem till Issa då furat och kom, vi fixade oss och gick till Jodde på fest! Hade det suuuper trevligt och roligt tills Molly och furat ville vidare på en annan fest, så då gjorde vi det!
Där var det också jätte trevligt.. Tills föräldrarna var på väg och alla fick gå ut.. Ååh ångest att vi inte stannade hos Jodde!! Men det blev bra till slut ändå.
Nu har jag och furat precis ätit frukost och hon ska dra snart, då ska jag plugga en stund.. Sen åka till min pappa, och ikväll kanske det blir fest igen!
Men hör av mig om det ikväll :) puss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0