NOOOOOOOOOOOOOO!!!

klockan är 05.07 exakt och jag kan inte gör annat än att tycka synd om mig.
har tydligen lyckats bli sjuk, och somnade inte förrän runt 03 och vaknade nu och kan verkligen inte somna om så jag satte på datorn och ska se om jag hittar någon bra film jag kan se på den också.
ååh att vara sjuk nu när vi har så mycket i skolan är INTE bra, hoppas jag blir frisk till på tisdag!!
det är verkligen när man mår så här dåligt man tänker hur bra det är att vara helt frisk, och när man är helt frisk så bara hittar man andra saker att klaga över. men nu lovar jag mig själv, jag ska bara jätte glad och uppskatta allt åtminstone dom två första dagarna som frisk.

kvällen med brudarna va verkligen över skön, vi hann inte så mycket mer än att snacka lite, äta en massor godis, chips, läsk, saft och kolla en halv film. efter det så blev det att åka hem till furat eftersom att vi ska till stan på morgonen. 
måste köpa en skriv bok till min svenskauppsatts, hoppas jag hittar någon fin.
men nu blir det movie-time jag hoppas jag somnar till!

btw. Har fått låna min syster iphone medan hon är ute och reser till nästa söndag.
Så er jag har på facebook som läser detta, SKICKA ERA NUMMER!!

här får ni en bild från 5år tillbaka, HAHAHAHA fråga inte mig vad jag gör för det vet jag inte!!
love u bästavän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0