KARMA IS A BITCH

uch med 4timmars sömn + feber och förkylning vaknar man INTE pigg!
Har varit jätte sjuk hela dagen vilket jag firat med PLL!! :D
Haha, Fick även ett väldigt intressant meddelande på facebook tidigare idag.. En tjej som aldrig annars skriver till mig var helt plötsligt super bra vän med mig. Haha skrattretande och inget annat.
Så "hjärtat" om du ser detta, jag ser vad du håller på med.. Gå inte runt och skryt om att du skrev si och så till mig för jag spelade bara med och inget annat. Tro inte att du lurat mig, för du lurade bara dig själv så tänk på vad du säger vid tid och plats bara ett tips "gumman".
Usch vad jag blir irriterad på vissa människor. Blev dock bättre när jag gick till Emmie, har nog inte skrattat så mycket på hela veckan.. Haha fyfan vad du är bra bara. Så här får ni en bild på tandställnings klubben! Nu blir det PLL, love yaaaa'll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0