#KÄRLEK

ååh gottat mig riktigt ordentligt nu, efter CG blev det mc med Emmie såååklart, efter en stund gick vi hem till mig och åk banan med nutella (y) sen gick vi för att möta Molly mus och det blev mc IGEN som vanligt.
och har fått frågan flera gånger "asså åker ni in till stan till mc hela tiden eller?"
- Nej, jag bor i Ramlösa vilket är VÄLDIGT nära till ättekulla från mig eftersom att jag bor i slutet av Ramlösa precis innan, så vi går alltid till MC på Ättekulla vilket är 4 minuter från mig.

runt 7 drog jag mig mot Impulse för träning och nu sitter jag på bussen på väg hem. När jag är hemkommen så väntar min kära syster på mig för någon timmes powerwalk! ÅÅH SOLA, TRÄNA OCH ÄTA ÄR DET BÄSTA JAG VET! KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0