... JA JAG ÄR STAMMKUND PÅ MC

Har inte alls haft tiden till att blogga idag!
Dagen började med att jag vaknade med fulisen vid min sida och mådde inte alls bra, det blev att snabbt sätta på sig bikinin och ut i trädgården o sola! följde snabbt med till mc med Emmie efter solandet och fyyyy vad fint väder det var. gick runt med shorts hela dagen och ändå var varm. LYCKA
runt 2 gick jag för att träffa Mateo och vi umgicks nästan hela dagen! vi promenerade och var ute i solen en massor, kollade the hunger games som alltid är lika bra! och såklart gick vi till mc också! o juste.. vi sov också haha, alla är trötta efter Valborg! -.-
ja en massa hann vi med faktiskt.
runt 8 träffade jag min älskling molly mus då det såklart blev mc igen! vi snackade även en hel del, Gud det behövdes verkligen!
men nu är det läggdags för mig, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0