HAPPY DAYS

Hej mina älskade älsklingar.
Har legat på stranden heeeeela dagen.
Det började med att vi vaknade upp hos Cajsa efter en skruvad och helt crazy kväll med mina babees. Vi åkte till stranden runt halv 1 och väntade in resten av brudarna.. Det slutade med att vi var många fler än vad vi trodde. Men super mysigt va det absolut!!
Badade 5gånger!! Och fyfan vad awesome de var. Man kunde bara älska livet.. Tills jag plötsligt insåg HUR JÄVLA MYCKET PLUGG VI HAR!!!! Ååh vad arg jag blir.. Det blev att vi packade ihop runt halv 6 och drog mig till Amanda då vi gjorde klart engelskan. (fy vad jag ogillar min grupp som inte ens kan offra sig när det verkligen behövs.. Vi är bäst Amanda och det är VI som gjort varenda sak och då är det VI som ska få äran från det också)
Nu ligger jag nerbäddad i sängen efter en skön dusch.. Bara längtar till imorgon ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0