-

Har verkligen varit onyttig nu och man mår faktiskt inte bra av det.
Har bestämmt mig för att fortsätta min nyttighets skit och träna igen, kännt mig så sjukt lat bara.
Till lunch blev det pizza men finaste eftersom att skolans mat var så sjukt bajsig.
kom inte från skolan förrän runt 6, skulle plugga klart so arbetet jag har med världens bästa grupp.
LOVE IT, vi är så freakin gryma asså.
Istället för stan och träning så blev det glass med pappa och lämna in mobilen.
på dessa timmarna hann vi uppleva awesome minuter och tyvärr riktigt sugiga också.
Men det får man ta ibland.
Nu på kvällen har jag umgåtts med mina snyggisar, Sophie och Johanna.
Det blev glass på mc och en jävla mycket mer.
HAHAHA, det var verkligen KUL!!
och nu ska jag o JOJ somna till en film.
Dock så jävla hemskt att man upptäcker fler och fler falskheter i klassen, helt sjukt faktiskt.
tydligen är jag utnämd till att jag ''snear'' en person när den försöker dansa på idrotten.
ASSÅ WAAAATH.
pallar inte att personen verkligen tycker illa om mig när hon sen sitter och rövslickar mig och visar en helt annan sida.
men det är nu man verkligen ser vem som är vem och hur folk är.
T,C och A är nog de som inte är falska någonstans + mina brudar såklaaaart, men det vet ni!
och dessutom är jag kär.. bara kolla denna fina varelse. ååh dör.
Channing Tatum ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0