UUSCH FY FAN

Uusch fy fan vad allt är skit nu!
Igår hade jag världens bästa dag, senare mot kvällen och idag på morgon bara sjunker ALLT.
ååh är så trött på att det alltid är så.
''A'' är dum i huvudet och förstör hela mitt liv, bara genom att vara där och bara vara allmänt irriterande och snacka en massa skit osv.
jag bråkar med en av mina bästa vänner för att ''A'' är störd och går o snackar med MINA vänner? wtf liksom.
igår tog jag bort min facebook pga av annan massa skit.. och jag funderar vad jag ska göra av bloggen..
''W'' är och tar pisseprov.. men hjärtat, jag litar på dig!
Allt är så himla stressigt och det känns verkligen inte som att jag hänger med i svängarna av allt som händer just nu.
men hör kanske av mig lite senare. puss så länge!
LOVE ZINAALLAIDDIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0