TORSDAGEN INNAN FREDAGEN

Furat och cajsa åkte precis, tack för att ni kom och tyckte synd om mig tjejer!

men började iaf tänka och fyyyyy vad glad jag är!

1 det går jätte bra med bloggen och jag har bara haft den i två dagar, blir så glad när ni gillar vad jag skriver! ni motiverar mig verkligen till att fortsätta!
2 Sammie ringde mig och berättade att hon ska flytta till ett hus som
inte är längre än två gator ifrån mig?! så snart som i MAJ!! lyyycka!
3 DET ÄR FREDAG IMORGON!
ååh kan livet bli bättre? lever just för stunden o det känns jäkligt bra!... ååh juste.. jag har so prov.. DRA ÅT HELVETE SO SKIT!!
fan vad de förstörde mitt humör.


LOVE ZINAALLAIDDIN


Kommentarer
Postat av: Melissa

Kan inte du ha "dagens outfit" på din blogg?

tkr att du är superfin :)

2012-03-08 @ 19:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0