SISTA DAGEN INNAN LOV- FREDAG!

Ååh Jag har varit sjukt seg med bloggandet nu jag vet! jag ska bättra mig, lovar!
idag är det FREDAG och det gör mig lika glad varje gång!!
dock har jag ångest över att jag slösar drygt 800kr på 5 dagar på BARA mat!
asså snacka om MATVRAK!
haha men jag älskar mat över allt annat så det är okej att tjocka sig :D
Idag blir det inget festande, det blir att umgås med tjejerna istället. Ååh vad längesen det känns jag gjorde de.. :/
men jag är riktigt taggar för vi ska.. TÄLTA!!
haha riktigt mysigt kommer det bli med mina älsklingar!
nu är jag tyvärr sen som vanligt så det blir att skynda sig och.. mot skolan.
ooh Gud.. jag har svenska prov, engelska inlämning och det är min tur att ha egen gympa lektion!..
wish me luck..

LOVE ZINAALLAIDDIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0