MAT + BRUN UTAN SOL?

Hej hopp vad glad jag är!
en av anledningarna är för att jag har världens bästa bästis som är så jäääkla bäst på alla sätt o vis! älskar dig mest!
en annan är att jag har haft en super bra dag! jag vaknade som sagt hos Amanda med resten av ligan där vi hade det riktigt gott! efter jag varit hemma och gjort ordning mig så drog jag mig ner till stan o träffade en massa super sköna.. och vissa lite mindre sköna tjejer! va där ett bra tag, och träffade ovanligt många faktiskt!
Efter det så åkte jag och Johanna till väla och åt och sen tillbaka till stan... åt där med!!
När jag sagt hejdå till Jojisen så tog jag mig till min kära familj och.... åt där med! haha ja en riktig matfylld dag blev det tillslut iallafall! fick även med min en massa smink osv.
Nu är jag hemma och eftersom att jag inte kan sola på tre månader så provade jag brun utan sol.. FÖRSTA GÅNGEN I LIVET!
hihi berättar hur det gick imorgon.
nu fortsätter jag med att kolla Jersey Shore och.. äter haha :(
OCH GLÖM INTE FORTSÄTTA FRÅGA, SÅ BÖRJAR JAG MED SVAREN PÅ MÅNDAG!

LOVE ZINAALLAIDDIN


Kommentarer
Postat av: Ahmed doskiiiii

Jävla tjockis hahaha

2012-04-01 @ 00:54:47
Postat av: Anonym

varför kan du inte sola på 3månader?

2012-04-01 @ 21:40:21
Postat av: Andrea

sv: okej!:) Tack!:)

2012-04-01 @ 23:51:44
URL: http://azall.blogg.se/
Postat av: zandrajonsson ★

sv: Tack så mycket! :ä9

Du har också en fin blogg :D

2012-04-02 @ 07:41:04
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Kassy - En Tjej Med Stil

det går inte att kommentera nån av dina nya inlägg det är därför jag gick tillbaka så häääär långt... men ville bara fråga, vart köpte du ditt "diamant" iPhone skal ? :)

2012-04-26 @ 21:40:19
URL: http://kaassssyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0