HALVT RÅNADE, MÖRDADE OCH HAFFADE

Oj förlåt! glömde att skriva vad jag skulle göra idag, men ingenting va spikat så tänkte att de kanske va bättre att jag skriver nu efter ist?
Precis kommit hem till Emmie efter att ha varit ute med Måns och Jon"iboiii".
Super trevligt men KALLT!
Men det var sjukt kul och inte alls en bortkastad fredag. Vi blev nästan rånade, mördade och haffade.
HAHAHA två killar gick förbi o bara "hej" så trillade jag!!! dom bara"då" hahahahha :( jag och emmie dog!!
och en massa saker vi blev rädda för hela tiden iaf men kul hade vi minsann!
nu sitter iaf jag och Emmie hos henne och KRÄNGER chips vi köpt med oss hem. nu tänkte vi sätta på en bra film och sen sover jag här. myys!

LOVE ZINAALLAIDDIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0