FALLING TO PIECES

Nu är jag äntligen hemma hos Cajsa efter en ganska stressad dag.
Jag och Johanna kom såklart försent som vanligt men det gick bra ändå.. showerna gick dock lite sämre men jag och Sam hade riktigt kul ändå!!
På pausen så kom Emmie och Jag Johanna och Emmie gick o käkade på MAX!
Efter det så gick vi till Fur & Cajs på pistachia o vi köpte glass o hade allmänt trevligt. Det har verkligen varit en dag fylld med Glädje och kärlek!
Efter den underbara tiden men mina älsklingar så vad det dags för musikal igen och Emmie stannade för att se den... och visst blev jag mobbad efter åt! jaadå :(
Nu ligger jag Cajsa, Johanna & Fur i Cajs säng och äter till PLL!
fyyy vad mycket jag har ätit idag!! ni kan inte ens ana haha!
go'natt på er mina fina.

LOVE ZINAALLAIDDIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0