when everything just feels alright.

har haft en riktig toppen dag idag!
eftersom att Cocco segade så hämtade min syster mig och vi åkte hem till henne, vi hade det super mysigt och fick även prata med min saknade bror i någon timme.
när jag varit där iprincip hela dagen så möter jag cocco runt halv 5 och kom på att jag har nu träning?!
det blev att snabbt åka hem till mig o byta om och sitta där och snacka istället. men det är mysigt det med!
nu har jag precis kommit hem från träningen och ska snabbt hoppa in i duschen, sen ska jag TRÄFFA MIN ÄLSKADE SAKNADE ÄLSKLING BEBIS LOVER BAJSTOLLE    EMMIE!!!
åååh saknat henne så de gör ont!!

så nu blir de snabba ryck.

-här får ni liiite bilder, dock var de bara från ''dagen'' kvällen får ni när Sarisen skickat!
(glasögonen och munspelet var att jag spelade upp en liten teater för brudarna, GRATTIS SAM)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0