A GREAT DAY

Haft en super bra dag idag faktiskt.
Det började som vanligt med att jag kom försent mer än vad jag trodde..
men efter det så gick allt som det skulle!
Det blev aulan och sen grillning i jordbodalen med M klasserna och det var väl helt okej kul..
haha vissa händelsen var dock väldigt pinsamma... (vicky, sammie)
när jag och brudarna var på väg till grillplatsen gick ett helt gäng studenter bakom oss, haha super roliga och sociala var dom då de skrek ''tjaaaajoooorr'' och började sjunga tills en av killarna kom fram och bad om att vi skulle fira med dom haha, när dom raggat klart så fortsatte vi fort och dog av flapp då vi hörde dom ''viska''
-vart är bruden som stötte på mig?
(det var HAN som stötte på mig! haha)
härliga pågisar..typ..
vi stannade kvar i ungefär 1 och en halv timme på jodbodalen eftersom att vi vänta på att det skulle sluta regna, fyfaan för detta skitvädret!!
men det var värt det eftersom att jag hade det super mysigt med en massa snack och skvaller med Furat, Cajsa, Tova, Annie, Clara och Alle.
sen kom såklart fråga ''kan vi inte åka hem till dig och äta zina''
haha då blev det så och nu har jag stått och lagat mat till Fur och Cajs medan dom klädde ut sig och låtsades som att de var hollywood fruar, dom sover även här ikväll så vi får se vad vi hittar på!
för tillfället sitter huliganerna och låtsas som att F är en tv ruta och C bytar kanaler.. ååh gud..

Kommentarer
Postat av: Annie :)

Tack för en "mysig" regnig eftermiddag... Haha :D

2012-06-08 @ 23:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0