SICK PEOPLE

När jag kom på att jag helt glömt bort att PLL andra avsnitt kom ut i torsdag natt så fick jag panik och satte på det direkt, hann inte kolla länge tills Sophie skrev att hon var själv hemma och ville att jag skulle komma.
Furat sov ju ändå (hon sover ALLTID jätte länge)  så det blev att från att ligga och halv sova till PLL till att gå till sophie halv sovandes i pyjamas.. haha fyfan vad jag blev totalt utsnead!
när furat vaknat så kom hon också och när vi skulle springa o möta henne så blev det att springa runt (i pyjamas) med en massa student flaggor o papper osv och sjunga ''vi har tagit studenten, vi har tagit stundenten, vi har tagit studeeeeeenteeeen, FYFAN VAD VI ÄR BRA'' 

hahahahaha, vi bokstavligen skämde ut oss och dog av oss själva!
sick people!
nu när jag precis kom hem igen efter att ha planerat en massa saker med cp ungrna så ska jag bara ta en dusch och fortsätta kolla klart mitt PLL avsnitt.
 
 
- bilden passar så jäkla bra in till dagens samhälle, man ser bara fler och fler som förändras mer och mer..
seriöst, stå upp för er själva!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0