MOVIES

det blev ingen Emmie eftersom att hon hade massor att göra, hon ska nämligen till Mallorca imorgon.
fyy vad jag kommer sakna henne :(
blev istället att gå ut en sväng med Fur och förbi Sophie som vi snackade med en stund.
när vi kom hem så satte vi på Taken.
 

Taken- film från 2008 som man verkligen måste se!!
har inte sett den tidigare eller hört särskilt mycket om den vilket gjorde de hela ännu bättre.
kan nog säga att det var den bästa filmen jag sett på länge.
som vanligt bölade jag ett antal gånger, och som faktiskt sällan hände kunde jag inte kolla alla scener, DEN ÄR HEMSK.
Skitbra film som jag verkligen rekomenderar, men kolla inte på den ensam.. det hade inte jag velat i alla fall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0