MIRROR MIRROR ON THE WALL, WHO IS THE FAIREST OF THEM ALL?

Precis varit på bio, och fan vad bra den va!
dock liiiiite för mycket fantasi för mig eftersom att jag inte alls är för sånt, men annars var den helt okej faktiskt.
Fast måste nog klaga på att de var ett dåligt slut också haha..
dessutom var det den första filmen jag sett på bio utan att gråta!
(TRO MIG det är sällan jag INTE gråter till en film)
0ch guuuud vilken sexig ''huntsman'', grrr de var han som gjorde filmen!
tyckte den var värd att se i alla fall.
 
nu drar jag till Max där han har ''klassfest'' haha och ja även fast jag inte går i deras klass så ska jag dit, drar med min pamela därifrån också så sover hon här! gotte.
 
- och vad fan har hänt med blogg.se? skitjobbigt när sidor ändras!! åååh.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0