live love laugh

Har nog haft världens bästa skolavslutning!
vår uppspelning gick super bra, förutom att jennie inte kunde vara med och sam snabbt fick ersätta henne!
började även gråta av en kille som rappade om sin mamma som gått bort, det var nog det finnaste jag någonsin hört.
när jag fått mina betyg (som jag inte alls var nöjd med) så gick jag, furat, cajsa och johanna till cajs vilket är en tradition.. vi har gjort det varje år sen 4an och det känns lika bra varje gång!
där äter vi vattenmelon och dricker pommac. fyfan vad jag älskar er girls.
någon timme efter blev det haket med klassen och sedan gröningen en snabbis, mysmys.
åkte hem till emmie därifrån och det blev så klart en walk mot mc haha tjockisar..
skämde dock ut mig, men det är väl sånt man får ta..
en dag med reält mycket skratt och glödje har det varit!
fick även världens finaste och uppskattande kommentar av min älskling Jen vilket gjorde mig såååå mycket lyckligare och gladare än vad jag var, och tro mig jag var verkligen lycklig och glad!!
ikväll är inte planerna helt klara men det uppdaterar jag om!
hoppas ni haft en lika awesome skolavslutning som jag, för jag är iaf helnöjd.



Kommentarer
Postat av: emilia ♥

sv; Ååh! Så kul att du är med i veckansblogg. Hör av mig på lördag då vinnaren utses!:D



Kram!:)

2012-06-12 @ 20:12:02
URL: http://byemiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0