LAST NIGHT

efter att ha ätit en massa massa gott med familjen och ett antal gäster så begav jag mig som sagt mot påarp till samsam, där hon, cajs och joj hade ordnat världens finaste tjejmiddag.

vi hade det jätte mysigt och sen kom planerna om fest då det blev kaos, helt plötsligt hade vi flera fester att välja mellan och när vi var två minuter från att åka så blev det ett nej ändå.. jaja shit happens, men livet går vidare!
vi dansade en massa midsommar danser och sjöng en massa snappsvisor (??) haha.
och med lite fantasi så hittade vi på en lek också, så ja, så såg vår midsommar ut!
väntar på att lite bilder kommer ut så lägger jag upp dom här!
men än så länge får ni nöja er med dessa som redan är ute..

- nu ska jag äta världens godaste paj i min ensamhet här hemma..





- Jag och långklänning? hmm, lär nog inte hända igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0