NI GER MIG ALL RÄTT ATT HATA.

Äckliga människor det finns här i världen, uppmärksamhets barn som verkar få för lite kärlek hemma.
det är synd om såna!
men man får vad man förtjänar och ni förtjänar allt ont i världen.
usch vilka elaka glädjeförstörande människor.
För övrigt allt hatande och prat med tjejerna så har jag kollat klart PLL, bara 4 dagar kvar till 1 avsnittet på säsong 3 är ute.
Har tvingat hit johanna så hon kan sova med mig för har ingen alls lust att hitta på någonting socialt och absolut har jag inte fest humöret uppe, så de blir väl att gotta sig till film och bästavän, och fortsätta hata.
ni kan inte ana vad som är igång i mitt liv för tillfället, hade ni vetat hade ni undrat hur jag ens kan leva just nu.
TRO MIG jag vet inte själv, det måste vara mina fina vänners förtjänst.
de underbara människorna som gör mig stark så att jag kan klara av detta.
gårdagens gästen har varit hos oss några dagar nu och vi har verkligen haft det super mysigt.
Nu när dom har åkt kan jag avslöja, Nordman var här.
min styvfars dotter är nämnligen tillsammans med honom och var här på besök ett antal dagar då vi fick välkomna dom in i familjen, gud vilka trevliga människor.
nu ska jag forstätta ha världens mensvärk och sätta på någon bra film tills Joj kommer.
hoppas ni får en underbart lyckad lördag i alla fall, det är ni värda efter allt mitt klagande.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0