ÄCKEL PEDDO


Bloggade inte igår under dagen för att jag hade en helt fantastisk dag!
som sagt så åkte jag till gröningen, och där bara kom och gick människor i princip hela tiden.
har blivit super brun, sååå jäävla gött!! HEJDÅ SMINK! (dock syns det inte på bilden)

runt 5 så kom alla mina älskade bruuuuudar, ååååh vad glad jag var!! älskar dig så de gör ont!
vi hade super mysigt tills en pedofil kom och smygfottade mina älsklingar när dom skulle bada.
som tur var så såg en dam det och kom fram och sa till oss direkt, vi blev självklart arga och frustrerande och jag som har lite agresations problem (hehe) skällde ut honom totalt och satte honom på plats! ÄCKEL SÄGER JAG BARA!
när vi bad att få kolla genom hans bilder så hade han en massa bilder på tjejer i bikini, bland annat på johanna.
stackaren blev så rädd att han börja skaka, men han får fan skylla sig själv!!

men när vi varit arga så det räcker så var det dans dags för mig! love it.
efteråt åkte jag till cajsa där brudsen var samlade igen, vi gick o köpte gott gott och satt o snacka hela natten lång. precis som ett sommarlov ska vara!

- nu är lilla jag ensam hemma och ska fixa mig inför dagens planer vilka ni får sen!
 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0