Förlåt mina fina

Förlåt förlåt förlåt!
Appen har inte funkat, jag har haft FULL RULLE, och ingenstans hade jag tid att skicka iväg ett inlägg..
Tråkigt att jag blivit så kass på att blogga för det har faktiskt hänt ganska mycket under de senaste dagarna!
Men tar det från igår, var hemma hela dagen på kvällen bestämde jag och Alle oss för att ta på oss en massa och gå ut i snön och ta vara på den! Så det gjorde vi, shit så kul vintern kan vara om man inte fryser. Idag var jag hemma från skolan och istället åkte till familja med Ali och åt en maaaassor! Fan vad jag älskar mat!

Har även varit och skuggat en elev på nic frisör linje (tyckte det verkade riktigt AWESOME), gått luciatåg, haft en heldag med bästis Fur, festat, köpt en massa nya saker och bara varit allmänt glad.... Fast nej har haft en JÄVLA MASSA PLUGG!! så skönt att det är över -.- nu ska jag lägga mig, en ny dag, nya bekymmer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0