THE HUNGERGAMES

Precis kommit hem nu efter att ha varit o kollat på the hungergames med Samantha. Ja vi fick ryck o bestämde några timmar innan bara att vi skulle se den och så blev det!
DET VAR DEN ABSOLUT BÄSTA FILMEN JAG SETT!!!
jag grät från första minuten och det va så jäkla grymm att det finns inte.
Hade över super kul med Sammie o våra skrattattacker som ALLA störde sig på, HAHAHAH! bästa ever, den var inte långtråkig på ett ända ställe.. den var grymm från start till slut!
dom som inte sett den.. måste se den så fort ni kan, tro mig den är absolut värd det!
men gud, nu måste jag sova.. komma hem kl 00 på en vardag.. njae.
direkt hemkommet från USA- rosa converse & Victoria's secret body lotion. lycka! tack världens bästa Samsam.

LOVE ZINAALLAIDDIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0