#SUMMER

Hann inte blogga igår men jag fick klart mitt rum vilket gjorde mig SUPER GLAD!
efter det så gick jag till Emmie o vi blev sugna på glass, så ner till Statoil.
vi åkte hem till henne igen och blev sugna på MC, haha så ner till mc där vi satt ett tag o tjocka oss. vi GICK hem med två andra killkompisar då de plötsligt var tvungna att åka hem, men vi klarade oss! som alltid.
när vi kommit hem så kolla vi Abduction, DÖÖÖÖR AV TAYLOR!
och till tjockade vi oss ännu mer med choklad, chips och saft.
idag gick jag hem ganska tidigt, nu ligger jag ute i trädgården och SOLAR I BIKINI! fatta så sjuuukt härligt.
ikväll blir det FIEST MED BAJSUNGEN men mer om det senare, o nej jag ska inte till Lund som ALLA andra!
nu ska jag fortsätta med solningen.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0