REAL FRIENDS TELL YOU THE UGLY TRUTH, NOT PRETTY LIES

förlåt mina fina! hörde inte alls av mig om gårdagen planer eller någonting!
Hade faktiskt det super mysigt.
Efter skolan åkte jag hem, städade lite och sen var jag på mammas jobb en stund också!
Pamela kom runt halv 7 och vi åkte oft till MC dirr, vi snackade verkligen om allt och lite till! du är så överskön bebis.
runt 9 gick vi till Max där Robin, David och Emil var. Vi hade det super trevligt faktiskt, vi spelade tv spel och drack massor av redbull och julmust haha och åt chips ofc :$
Det blev ganska sent så Pamsi sov hos mig och vi vaknade upp till sol och värme, fyy vad härligt med sånt väder!
ikväll ska jag va med mina älsklingar så får vi se vad vi hittar på! hör av mig till er om vi bestämt något, looovar!

LOVE ZINAALLAIDDIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0