LOVE

 

Nu har jag precis kommit hem.
Efter att ha gått vilse i någon halvtimme så hittade jag till där jag o Molly skulle träffas, tror ni inte hon också gått vilse? jodå.. smarta tjejer här ja!
vi promenerade en stund och mot MC där vi tjockade oss och såg ut som skit när en hel buss fylld med ganska snygga killar kom.... haha pinsamt läge menmen.
Efter det så gick vi hem till mig och bara degade o pratade osv, Sophie kom och snacket fortsatte såklart!
vi blev sugna på gottgott och gick till CityGross o tjockade oss ännu mer..
Dit kom även Clara.
Efter ett tag körde Mollys mamma oss hem och nu sitter jag här. Gud vad snabbt tiden gått idag!
Kvällen fortsätter hos Cajsa där vi ska ha STUDSIKINGAR NIGHT. hihi mysmys!
- You will always be my number one sis.
Oavett hur mycket vi bråkar och tjafsar om allt så är du den bästa för mig, du är stark och klarar allt. jag tänker ta mig igenom detta med dig and we will make it. bara vi har varandra!
koham cie.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0