I BELIEVE IN SECOND CHANCES, I JUST DON'T THINK EVERYONE DESERVES THEM

Nu sitter jag hos Philip efter en härlig dag!
Det började med att jag åkte till Nikki efter att ha ätit kladd kaka till frukost hos Cajsa med mina bebisar!
Nikki segade som faaan men tillslut kom vi iväg. Vi åkte till Haket där vi satt med en massa impuls dansare och hade det jätte trevligt!
Efter det åkte vi till någon strand fest där det var fett dött så vi fortsatte och nu sitter vi som sagt här med lite folk.
vaknade med VÄSTA morgon ruffset men slutade med att jag hade tråkigt och började locka håret! haha blev faktiskt riktigt nice man ser lite av det på en av bilderna!
imorgon kommer dagens planer + Dagens svar under dagen!
puss på er så länge.

LOVE ZINAALLAIDDIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0