HEJ! JA JAG LEVER..

Hej! ja jag lever..
Har inte bloggat på två dagar nu för jag har inte alls varit på det humöret. Har tappat lusten helt men jag ska försöka på nytt igen!
Har bara inte mått bra i mig själv, har känt mig ensam typ? vet inte riktigt hur jag ska förklara.. men det känns som att saker förändrats och.. ja på ett negativt sätt? ååh vet verkligen inte hur jag förklarar detta, så skitsamma.
Igår va jag med Johanna och Amanda efter skolan och vi gick så klart om affären för coockies och dumle klubbor!
när jag kom hem kollade jag på fleeeera avsnitt VD! jag har blivit beroende..

Idag blev dagen mycket bättre efter att jag deppat bort det mesta igår kväll.
Så Sam och Joj kom till mig efter skolan och vi pluggade verkligen super mycket matte! Gud vad man blir glad och stolt över sig själv efter det!
Nu sitter jag med SO'N uppe och försöker förstå inför so provet imorgon!
wish me luck.

LOVE ZINAALLAIDDIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0