HDFF IM YOUR BIGGEST FAN

Nuu säger jag godmorgon!
Vaknade inte för så längesen och åt pannkakor med choklad och frukter på som min älskling Joj gjorde! drack även påskmust till som inte va så smart för nu sitter jag här med världens magknip!
smart!
IDAG KOMMER MIN BEBIS HEM, och ska såklart träffa henne.
Så jag börjar med att kolla på Joj, Cajs och Furs match mot eskil OCH DOM MÅÅSTE VINNA! im belive in you girls, make me proud! jag är deras absolut största fan om någon undrar hihi!
Efter det träffar jag min bebis Emmie. vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir så istället för filmkvällen jag skulle haft. men hör av mig om det senare!

LOVE ZINAALLAIDDIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0