FRIENDS ARE LOVE

mys mys och mera mys. Sitter hos Johanna en sista gång innan hon flyttar, så jag Fur och Cajs sover här idag.
Dagen har varit sjukt härlig, när Pamela gick så gjorde jag mig lite fin och fick vi gäster middag och satte igång med grillandet! ååh älskar grill mat.
Åkte direkt till Cajsa.. där vi HOPPADE STUDSIMATTA!! (skithärligt) och åt tacos!
två favvosar i en smäll, haha var döds mätt men tvingade i mig en tacos ändå!
när vi ätit så cyklade vi till bogge o köpte godis och mot Olympia.. ingen kulig människa där så vi drog efter en stund. nu sitter vi här o kollar VD med godis, cola, charmallows, poppcorn, chips och dip.
tjockis power här ja.. nu ska vi fortsätta kolla iaf, skönt att vi inte drog på fest som vi skulle! varit sjukt trött hela dagen!

LOVE ZINAALLAIDDIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0