DET ABSOLUT ÄCKLIGASTE PÅ LÄNGE

Asså helt seriöst!
Vart har folkets självrespekt tagit vägen? jag känner inte människan, har absolut ingen aning om
vem han är.. han bor typ i USA och detta var det första han skrev till mig.
Ett sjukt pervo som ger första intrycket "HEJ JAG ÄR SJUK I HUVUDET"
Asså när man skriver ut sin KiK så är detta inte vad man förväntar dig precis.
Har klippt bort huvudet, men han skickade hur många såna som
helst med olika miner? asså helt seriöst det var verkligen dagens WTF.
Vart går gränsen till förnedring till sig själv egentligen?.. sjukt äckligt.
hur kan man ens se sig själv i spegeln sen.. jag menar, antagligen är jag inte den ända han skickat sånt till eftersom att jag för några minuter sen inte ens visste att han fanns och det första han gör är att skicka detta. det absolut äckligaste på länge!

LOVE ZINAALLAIDDIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0