DAGENS SVAR

•Varför skriver du inte hela namn tex A & L? det gör din blogg as tråkig
svar: Har fått mycket av den här typen av frågor men valde just din för att kunna säga att är du inte nöjd med min blogg så läs inte den för jag kommer att fortsätta med mina bokstäver. Och anledningen till att jag skriver första bokstäver är för att jag inte vill nämna dom offentligt här på bloggen.
•Varför kan du inte sola på tre månader? :)
svar: Jo för att jag precis gjort om
min navelpiercing eftersom jag fick ta ut den i oktober och sen låtit den växa ihop. Det blev ett fult ärr så jag tog om den igen :)
hoppas ni är nöjda med svaren! imorgon kommer nya! :)

LOVE ZINAALLAIDDIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0