BARA ERKÄNN ATT NI INTE HELLER SKULLE HA GJORT NÅGOT!

Ååh förlåt för att jag inte hört av mig på hela dagen! my bad.
Vi var 4 tjejer med bara iphones och INGEN laddare! så kunde typ inte röra min mobil alls och alltså inte kunnat blogga.
Kom hem för ett tag sen, efter att ha legat i pyjamas och kollat VD heeela dagen!
vi bakade och fick Johanna och Amanda att komma med cola, kakor och en hel påse godis! åååh en riktig tjockis dag har det varit.
men iaf! har precis kollat på tv med familjen och kollade på Tagen på bar gärning!
I detta avsnittet så skulle dom låtsas sitta på ett café och ha en arbetsintervju. Dom skulle låtsas att han som intervjuade skulle då påpeka att tjejer som sökte jobbet var tjock! han sa en massa elaka saker till henne som verkligen var kränkande och hemskt att höra och väntade på att någon skulle reagera och ta tag i saken. Dom förväntade alltså sig att någon som hört (eftersom att det satt massa människor omkring som dom såg hörde) skulle typ säga "vad gördu? så kan du ju inte säga?" osv.
Men helt ärligt nu, man gör inte så!
visst man reagerar och kanske berättar det vidare för vänner, familj osv.. men man går faktiskt inte fram och säger något. Man kanske vill, och tycker att man borde.. men fult att dom sitter där i tv och säger att dom skulle gjort si och så när man istället bara borde erkänna att det är typ en på miljonen som verkligen skulle gått i mellan och sagt något!
så det var allt för idag mina fina.
lovar att höra av mig imorgon.... i skolan... usch dör bara av tanken! men har faktiskt saknat det lite ändå (a)
fulis bild at cajsas place.


LOVE ZINAALLAIDDIN

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0